Pokaż Filtry
Ukryj Filtry
Mediclean 110 Floor Egzotyczne owoce 1L
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Preparat do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg z PCV, linoleum, lastriko, gresu, terakoty, marmuru, itp.
Koncentrat do codziennego mycia podłóg twardych
Posiada właściwości antypoślizgowe, antystatyczne i pielęgnacyjne
Przeznaczony do mycia ręcznego i maszynowego
4 trwałe zapachy – pomarańcze, owoce leśne, owoce egzotyczne, białe kwiaty
Nie zawiera alkoholu – nie niszczy czyszczonych powierzchni
Zalecane stężenie: 25-200 ml na 10 l zimnej wody
1 l koncentratu = do 400 l roztworu roboczego
Sposób użycia: W zależności od stopnia zabrudzenia stosować rozcieńczenie: MYCIE RĘCZNE: od 25 do 200 ml na 10 I zimnej wody. MYCIE MASZYNOWE: od 25 do 100 ml na 10 I zimnej wody. Umyć powierzchnię i zostawić do wyschnięcia.
Skład: <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, <5% anionowe środki powierzchniowo czynne, kompozycja zapachowa (alergenne substancje zapachowe: alpha-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, LIMONENE, HYDROXYCITRONELLAL, COUMARIN,LINALOOL), METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE / METHYLISOTHIAZOLINONE
Opakowanie:
butelka 1L
Zastosowanie: Koncentrat do mycia i konserwacji podłóg. Zalecany do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg, z wyjątkiem wykładzin dywanowych i podłóg z surowego drewna. Idealny zarówno do mycia ręcznego, jak i maszynowego w automatach i szorowarkach. Nadaje połysk i pozostawia na mytych powierzchniach cienką warstwę ochronną, która zapewnia konserwację podłogi oraz posiada właściwości antystatyczne. Preparat oparty na detergentach niskopieniących. Może być stosowany w zakładach przemysłu spożywczego. Zawiera emulsję woskową posiadającą właściwości antypoślizgowe. Może być używany przy jednoczesnym stosowaniu środków dezynfekcyjnych. Tylko do użytku profesjonalnego.
Zapach:
Egzotyczne owoce
pH 8±1
* Przed użyciem proszę dokładnie zapoznać się z instrukcją umieszczoną na opakowaniu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.