Pokaż Filtry
Ukryj Filtry
Sakwa Rowerowa na Kierownicę LAMEGO
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szybki i łatwy montaż i demontaż: Po zainstalowaniu uchwytu na kierownicy roweru możesz założyć i zdjąć torbę na uchwycie w ciągu jednej sekundy. Torba może być używana jako portfel, w torbie są trzy warstwy, aby spełnić twoje potrzeby przechowywania różnych przedmiotów. Twoja karta, banknoty, kable i inne przedmioty mogą być starannie przechowywane w torbie.
Wrażliwy ekran dotykowy pasuje do telefonów komórkowych poniżej 6,5 cala: uchwyt rowerowy Lemego na telefon komórkowy z ekranem dotykowym TPU obsługuje FaceID i odblokowywanie hasłem. Rozmiar ekranu dotykowego to 15,4 x 9 cm, pasuje do wszystkich smartfonów poniżej 6,5 cala, takich jak Samsung Galaxy A51, M31, S20 FE 5G, iPhone XR, 11, 12, 12 Pro itp. Grubość rowerowego uchwytu na telefon komórkowy Lemego to 0,25 mm, więc jest bardzo cienki i czuły, dzięki czemu możesz swobodnie używać telefonu do czytania map itp. podczas jazdy na rowerze.
Stabilny na kierownicy i nigdy się nie chwieje podczas jazdy: w uchwycie torby na kierownicę znajduje się wyjmowana i antypoślizgowa podkładka. Ta antypoślizgowa podkładka zwiększa tarcie między kierownicą roweru a uchwytem, ??torba na kierownicę będzie stabilna na kierownicy i nie będzie się chwiać podczas jazdy na rowerze. Nawet jeśli jedziesz po wyboistej ścieżce, zawartość Twojej torby jest bezpieczna.
Obrotowy uchwyt na telefon komórkowy o 360° dla wszystkich kierownic w promieniu 45 mm: Rowerowy uchwyt na telefon komórkowy Lemego można obracać o 360° na kierownicy. Torbę na kierownicę można obrócić pod dowolnym kątem podczas jazdy na rowerze. Uchwyt torby na kierownicę pasuje do kierownic rowerowych, których średnica mieści się w granicach 45 mm. Rowerowy uchwyt na telefon komórkowy Lemego pasuje do rowerów szosowych, przełajowych, MTB, rowerów składanych, rowerów terenowych, BMX, rowerów elektrycznych, a nawet motocykli.
Specyfikacja:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.